Yra plačiai žinoma, kad žmonės mieliau dalinasi neigiamomis nuomonėmis internete. Kai viskas yra gerai, klientas arba kontrahentas įprastai tyli manydamas, kad nėra poreikio ar priežasties informuoti kitus. Tačiau, jeigu kažkas ne taip, klientai skuba dalintis savo patirtimi.
Visur, kur nuomonės turi lemiamą įtaką pardavimams, verta skatinti patenkintus klientus talpinti savo nuomones apie Jūsų įmonę.
Kaip tai padaryti?
Pradėkite klausinėti.
Kartais pats paprasčiausias sprendimas yra tuo pačiu ir pats geriausias. Jeigu iki tol neturėjote įpročio klausinėti savo kontrahentų arba klientų apie jų sandorio su Jumis įvertinimą, pats laikas tą pakeisti.
Pasiūlykite dovaną.
Tai būdas išreikšti dėkingumą už įvykusi sandorį ir sugaištą laiką. Tai gali būti nuolaida kitam užsakymui arba keletą vienetų dažniausiai kliento užsakomos prekės. Tai parodo, kad vertinate ir gerbiate kontrahentų nuomonę.
Remiantis Merkandi patirtimi aiškiai matosi, kad nuomonės turi esmimę įtaką perkančiujų sprendimams. Taigi nepamirškite šios klientų aptarnavimo dalies ir pabandykite sulaukti teigiamų jūsų patenkintų prekybos partnerių komentarų. Tai tikrai atneš jums daugiau vaisingų pasiūlymų.
Autorius:
Merkandi