APRIL SAVINGS
-40%
1 metams REGISTRACIJA IR ATNAUJINIMAS
akcijos negali būti derinamos

Geriausi stock pasiūlymai iš 150 šalių

Daugiau nei 100 000 patenkinti naudotojai

Pasiūlymai pigesni net iki 90 nuo pradinės kainos

Tiesioginis kontaktas su perpardavėjais ir didmenininkais

Pagalba ir patarimai

Populiarios temos

Kaip parduoti Merkandi platformoje Didmenininkai, gamintojai, platintojai kurie ieško naujų realizavimo rinkų savo prekėms pasirenka PREMIUM profilį, ir po teigiamo vykdomo verslo patikrinimo rezultato gauna galimybę talpinti stock'u, aukcionų, gražintų prekių ir t.t. skelbimus. Svarbu pabrėžti savo įmonės pristatymo Merkandi platformoje svarbą siekiant greito pardavimo. Žemiau pateikiame keletą patarimų, kurie padės parduodantiems pasiekti kuo daugiau potencialių pirkėjų, kas paspartins pardavimą:

  1. Gerai aprašytas įmonės profilis – tam reikia pateikti kuo daugiau duomenų, t. y. atnaujintus kontaktinius duomenis, pilną įmonės ar sandėlio adresą, nuorodą į įmonės tinklapį, kitų asmenų kontakto duomenis: pavardės, fiksuoto ryšio telefonų numerius, fakso numerius, mobiliųjų telefonų numerius, el. pašto adresus, įmonės darbo laiką, Skype adresą ir kalbą, kurią Jūs gali aptarnauti kontrahentas. Taip pat svarbu yra pateikti duomenis susijusias su mokėjimu ir prekių pristatymo sąlygomis. Skyriuje„Mano profilis“ pateikite didmenininko, įmonės, siūlomus mokėjimo ir pristatymo būdus. Skyriuje „Papildoma informacija“ glaustai aprašyti vykdomos veiklos profilį, nurodyti pramonės kategoriją, prekių grupes ir kitą vertingą informaciją, kuri padės atskirti įmonę nuo kitų pardavėjų.
  2. Reguliarus skelbimų talpinimas – rekomenduojama reguliariai talpinti skelbimus Merkandi platformoje pagal Jūsų nustatytą tvarkaraštį. Svarbu pažymėti, kad klientai su kuriais bendradarbiaujate ar netolimoje ateityje bendradarbiausite vertina tuos tiekėjus, kurie reguliariai atnaujiną savo asortimentą. Sunku yra nubrėžti ribą, bet dažnas didmenininko lankymasis platformoje kuris apsireiškia naujais pasiūlymais pritraukia daugiau susidomėjimo iš pirkėjų pusės, kurie yra naujienlaiškio informuojami apie kitas prekių naujienas Merkandi platformoje. Priklausomai nuo siūlomo asortimento – tai gali būti visokios prekės publikuotos įvairiose kategorijose (kategorijos pasirinkimas turi sutapti su siūlomomis prekėmis).
  3. Tinkamas prekės pristatymas skelbime – kadangi „viską galima parduoti“, tik reikia gražios pakuotės – reikia pasirūpinti ir detaliu aprašymu tos prekės, kurią ketiname parduoti. Rekomenduojama rašyti tokius aprašymus, kurie yra konkretūs, aiškūs, be klaidų, obiektyvūs. Jeigu Jūsų prekė turi trūkumų, nebijokite juos aprašyti – juk tai naudotos prekės, grąžintos arba atnaujintos, kurios pasiekia plačią vartotojų grupę, kurie dažnai ieško prekių turinčių didesnių ar mažesnių trūkumų.
  4. Svarbiausi elementai iš kurių susideda geras pasiūlymo pavadinimas ir aprašymas yra konkretumas ir preciziškumas.
    Pavadinime nereikėtų vartoti bendrų frazių pvz. „Pigiai parduosiu” ir „Geras pasiūlymas!”, tik pateikti tai, ką norime parduoti, nes tik tokiu atveju patencialūs klientai ieškantis identiškos ar panašios prekės naudojant paiešką Merkandi platformoje iškart ras Jūsų skelbimą. Pavadinime įtraukite keletą esmingiausių raktinių žodžių apibrėžiant Jūsų prekę – prekinių ženklų pavadinimus, kilmę (aukcionas, nelikvidai, stock'ai, ir t.t..)
    Produkto aprašymas turėtų leisti pamatyti prekę savo visumoje. Reikia pateikti prekės/stock'o ir jos pirkimo privalumus (pvz. papildomos nuolaidos perkant daugiau, nemakomas pristatymas ES teritorijoje užsakant daugiau, testerių siuntimo galimybė ir t.t.) Toliau aprašyme reikia aprašyti trūkumus (nėra originalaus įpakavimo, smulkios dėvėjimo žymės, gaminimo defektai ir pan.).
  5. Taip pat svarbu yra įtalpinti prekės nuotraukas – pagrindinė nuotrauka turėtu pristatyti prekę kuo patrauklesnę, kad ši pritrauktų kuo daugiau lankytojų. Vietoj pilko kartono ar tuščios palėtes nuotraukos geriau įkelti kokybišką pasirinktų prekių nuotrauką. Vietoj kataloginių nuotraukų rekomenduojama talpinti tikras prekių nuotraukas, nes tai papildomai padidina skelbimo patikimumą.
  6. Pasiūlymų publikavimas skirtingomis kalbomis – Merkandi platforma pateikia daug kalbų. Pasiūlymai publikuojami kitomis kalbomis ir pateikiami Google, Yandex, Bing ir Yahoo paieškos sistemose. Jeigu pardavėjui rūpi pasiekti kuo daugiau potencialių pirkėjų, patariame talpinti savo pasiūlymus prieš tai išvertę savo pasiūlymą į visas mūsų platformoje pateiktas kalbas pvz. per Google Translate.

 

Kaip įkelti savo skelbimą?

Norėdami patalpinti savo skelbimą Merkandi platformoje, reikalingas yra profilis PREMIUM, įkelti savo įmonės registravimo dokumentus profilio skiltyje arba išsiųsti faksu arba elektroniniu paštu į mūsu kliento aptarnavimo skyriaus adresu, kur Jūsų duomenys bus patikrinti ir Jums bus aktyvuota pardavimo galimybė. Nuo tos akimirkos iki profilio galiojimo laiko pabaigos galėsite įkelti neribotą pasiūlymų skaičių.

Norėdami įkelti pasiūlymą: prisijunkite prie Merkandi ir įeikite į savo profilį. Administracinėje skiltyje pasirinkite Mano pasiūlymai. Administracinėje skiltyje pamatysite anksčiau įkeltus Jūsų pasiūlymus. Naujus pasiūlymus įkeliate spustelėję mėlyną ikoną „Įkelk pasiūlymą”, kuris yra puslapio viršūje. Visas įkėlimo procesas susideda iš sekančių žingsnių:

1. Informacija apie produktą
2. Pasiūlymo galiojimo laikas
3. Užsakymas
4. Pasiūlymo aprašymas
5. Mokėjimo būdai ir siuntimas

6. Nuotraukos

7. Multimedija ir priedai

 

  1. Pildant formą pateikite kuo daugiau informacijos apie produktą, pvz. pasirenkam kategoriją, antrinę kategoriją ir produktų grupę kuriai priklauso prekė kurią įkeliate (nauja, naudota, pažeista, mix/retourware, refurbished, outlet) ir kilmės šalis (šalis, kurioje šiuo metu prekė dabar yra).
    Šioje kategorijoje yra tokie laukai kaip prekės ID (prekės identifikavimas), EAN ir TARIC kodai arba prekės ženklas.
    Siekiant palengvinti pasiūlymų paiešką potencialiems klientams, pardavėjas turėtu pateikti kuo daugiau informacijos apie produktą. Todėl visi laukai pažymėti * yra privalomi.
  2. Apibrėžiame apytikrą pasiūlymo vertę, pavyzdžiui galiojanti 30 dienų arba pasiūlymas galioja iki... Praėjus šiam laikotarpiui pasiūlymas keičia savo statusą – pasirodo informacija, kad pasiūlymas buvo įkeltas prieš X dienų. Norėdami atnaujinti pasiūlymą, užtenka pasirinkti „Aktyvuoti pasiūlymą sąraše”.
  3. Užpildome kitus prekės duomenis, tokius kaip: kiekis, minimalus užsakymas, matavimo vienetas kurioje yra parduodama prekė ar prekės kaina. Priklausomai nuo pasirinktų nustatymų keisis rodomi laukai (pvz. pasirenkant „Kaina sutartinė” valiutos ir vienetai nebus matomi).
  4. Įrašome pavadinimą, turinį ir raktinius pasiūlymo žodžius. Tam tikrose skirtukuose galima užpildyti laukus kitomis kalbomis. Svarbu pažymėti, kad pvz. pasirenkant lenkų, vokiečių ar anglų kalbas įrašome skelbimo pavadinimą ir aprašymą pasirinktą kalbą, t. y. lenkiškai, vokiškai ir angliškai. Sistema automatiškai atpažins kuria kalbą norite publikuoti savo skelbimą pagal skirtukus.
    Svarbu, kad aprašyme ar įkeltose nuotraukose nebūtų įmonės kontakto duomenų (telefono numeris, el. pašto adresas, interneto svetainės adresas, įmonės logotipas). Aprašyme pridedame raktinius žodžius, kurie aprašo siūlomą prekę.
  5. Kitame skelbimo ruošimo etape pateikiame informaciją apie mūsų platformoje priimtinus mokėjimo būdus (pavedimu, grynais, mokėjimu online), bei mūsų siūlomais siuntos pristatymo būdais (atsiimti asmeniškai, siuntimas šalyje, siuntimas užsienyje). Tie laukai nėra privalomi bet nepamirškite, kad kuo daugiau duomenų pateiksite apie produktą, tarp to ir pristatymo, mokėjimo ir nuotraukų, tuo daugiau susidomėjimo bus Jūsų pasiūlymais.
  6. Keliant produktų nuotraukas nepamirškite, kad pirma nuotrauka yra pagrindinė bei apie tai, kad kelių didelio formato nuotraukų įkelimas padidins jūsų skelbimo patrauklumą, o tai reiškia daugiau atsakymų!
  7. Jeigu prekė yra žinoma ir turite šios prekės filmuotą recenziją ar kitą filmuotą medžiagą, tai lauke Video URL galima įkelti filmo nuorodą Youtube ar Vimeo. Prekės aprašyme galime papildomai pridėti 1 priedą. Pavyzdžiui lentelę su siūlomų prekių sąrašu, kainoraščiu ir t.t. (leistinas failų formatas PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Maksimalus didys 5MB).
    Užpildę visus reikiamus laukus pasiūlymas gali būti įrašytas kaip juodraštis (jeigu dar nenorime pasiūlymo publikuoti, o tiesiog išsaugoti jį) išpublikuoti tinklapyje arba išpublikuoti ir pereiti į produkto reklamavimo būdus, kurie padidiną pasiūlymo matomumą.
    Čia galima pasirinkti tarp įvairių prekės reklamavimo formų:
  • įdomiausias savaitės pasiūlymas,
  • top Merkandi pasiūlymai,
  • išsiskirti Merkandi pasiūlymų sąraše,
  • top pasiūlymas pasirinktoje kategorijoje,
  • išsiskirti pasirinktoje kategorijoje.

Pateikta kaina už prekės reklamavimą yra susijusi su tik viena kalba. Prekių reklamavimas nėra privalomas, bet patartinas, nes išsiskirs iš kitų.

 

 

Merkandi platforma siūlo Jums galimybę neribotai publikuoti skelbimus. Jūsų patalpinti skelbimai suteikia galimybę potencialiems klientams susipažinti su siūlomu asortimentu ir pirkimo sąlygomis. Vienu žodžiu: pasiūlymų talpinimas yra reklamos forma:  nuotrauka arba pasiūlymo aprašymas gali pasirodyti Merkandi puslapiuose visomis kalbomis (reikės prieš tai juos išversti) ir sudominti ne tik mūsų vartotojus, bet ir žmones, kurie jais dar nėra, bet surado Merkandi ir ieško tam tikros rūšies prekių. Norint papildomai padidinti tikimybę, kad Jūsų pasiūlymas sužadins susidomėjimą, išpirkus pasirinktą reklamavimo formą jis bus išryškintas. Turime sekančius reklamavimo formas:

  • Savaitės Hitas – pagal mūsų analizę taip veiksmingiausia reklama Merkandi platformoje. Skelbimas yra matomas dideliu formatu pagrindiniame puslapyje 7 dienas.
  • Top pasiūlymas pasirinktoje kategorijoje – skelbimo išryškinimo forma (rotacijos principu) kategorijos puslapyje (pasiūlymas pasirodo prieš kitus skelbimus sąraše) 14 dienų laikotarpiu.
  • Išryškinimas pasirinktoje kategorijoje leidžia išryškinti savo skelbimą, kuri bus rodoma kaip pirmoji pasirinktoje kategorijoje 14 dienų laikotarpiu.
  • Išryškinimas Merkandi platformoje – tai reklamos forma kuri išryškina skelbimą geltonai pasirinktoje kategorijoje ir yra aktyvi 30 dienų.

Papildomai Merkandi platformoje siūlome tris reklamos paketus, kurie padės išsaugoti laiką ir pinigus:

  • MINI paketas – išryškinimas Merkandi platformoje ir pasirinktoje kategorijoje. Pasirenkant šią reklamos formą sutaupysite 10 proc.
  • MIDI paketas – išryškinimas Merkandi platformoje ir top pasiūlymas pasirinktoje kategorijoje. Pasirenkankt šią reklamos formą sutaupysite 20 proc. Tuo pačiu tai yra dažniausiai pasirenkamas mūsų klientų paketas.
  • MAXI paketas – savaitės HITAS Merkandi platformoje, išryškinimas ir top pasiūlymas pasirinktoje kategorijoje. Pasirenkant šią reklamos formą sutaupysite netgi 30 proc.

Siūlomas paketas yra aktyvuss per tokį patį laikotarpį kaip pavienios reklamos išpirktos atskirai kiekvienam pasiūlymui.

Tai dar ne viskas. Reklamavimo paketai leidžiai sutaupyti iki 30 proc., o sutaupytus lėšus galima papildomai padidinti iki 30 proc, mokant už juos taškais. Norėdami sužinoti daugiau, sekite šią nuorodą: FAQ – Kas yra taškai ir kam jie yra naudojami Merkandi platformoje?

 

 

Mūsų platforma yra išversta į daugelį kalbų, dėl to kiekvienas pardavėjas gali įkelti savo skelbimą keliose kalbose. Tačiau vertima kalba turi sutapti su pasirinkta tinklapio kalba. Atitinkamo vertimo trukūmas gali baigtis tuo, kad skelbimas bus užblokuotas (daugiau apie blokavimo priežastys: https://merkandi.pl/faq/skelbimu-talpinimo-taisykles/64)

Skelbimų vertimo būtinybė kyla iš troškimo, kad tinklapis būtų funkcjonalus, todėl platforma rūpinasi kiekvienos kalbos vertimo kokybe.

Iš pirkėjo perspektyvos turint omenyje aibė prieinamų kalbų Merkandi platformoje, jeigu pirkėjas norės matyti skelbimus tik lenkų kalba, tai būtent šią tinklapio kalbą pasirinks. Lygiai taip pat atrodytų naudojimasis mūsų platforma kitomis kalbomis.

Rūpinimasis tinkama kalbos klasifikacija ir skelbimų skirstymų į kategorijas tai didelis patobulinimas mūsų potencialiems klientams, kurie laikui bėgant vis labiau vertina mūsų požiūrį šiuo klausimu.

 

 

Viena iš skelbimų talpinimo taisyklių yra vertimo būtinybė (skaityti daugiau).

Vertimas sutampantis su pasirinkta kalba yra svarbus siekiant, kad skelbimas būtų matomas naudojantis Merkandi platforma kitomis kalbomis. Skelbimas išverstas į kitas kalbas leis didmenininkui pasiekti platesnį vartotojų ratą.

Tuo atveju jeigu nežinote kurios nors kalbos, galite pasinaudoti vertimo įrankiais, kuriuos aptiksite tinkle.

Labai dažnai aprašymai išversti šiuo būdu yra sunkiai suprantami ir netvarkingi, kas gali atbaidyti daugelį potencialių skaitytojų. Taigi, jeigu naudojates vertimo įrankiu, turėkite omenyje, kad:

  1. norėdami patikrinti, ar originaliame vertime nėra klaidų, pvz. spaudos klaidų, vertimo įrankis negali tokių žodžių išversti;
  2. tekste paruoštam vertimui turėtu būti kuo mažiau pavadinimų; sakiniai turėtų būti paprasti, rašyti nenaudojant painios sakinių konstrukcijos;
  3. patikrinkite, ar tarp žodžių yra tarpas, kitaip vertėjas gali jų neišversti;
  4. venkite santrupų.
  • vertimo įrankiams geriau sekasi versti tekstus parašytus anglų kalba, todėl verta pasistengti ir paruoštį skelbimą anglų kalba.

Daugumu mūsų, norėdami greitai išversti skelbimą, įveda į vertimo įrankio langelį visą tekstą. Visgi vertimas bus tikslesnis, jeigu be auksčiau paminėtų patarimų versite sakinį po sakinio, ypač ilgesnių aprašymų atveju.

Siekiant palengvinti Jums šią užduoti, raginame pasinaudoti vienu iš šių įrankių:

  1. „Google“ vertėjas: https://translate.google.pl/
  2. „Bing“ vertėjas: http://www.bing.com/translator
  3. „Yandex“ vertėjas: https://translate.yandex.com

Pastebėjome, kad:

Su vertimu į įspanų kalbą geriausiai susitvarko „Google“ vertėjas. Į įtalų ir anglų kalbą – „Yandex“ vertėjas, nors jeigu tenka versti oficialius raštus, geriausiai pasirinkti „Google“. Verčiant į prancūzų ir graikų kalbas verta pasinaudoti „Bing“ vertėju.

 

Gali nutikti taip, kad prisijungę prie svetainės pastebėsite, kad dalis arba visi skelbimai turi „Užblokuotas“ statusą. Iškart iškyla klasimas, kodėl mano skelbimas buvo užblokuotas?

Galimos trys priežastys:

  1. Skelbimo turinyje buvo pateikti kontaktiniai duomenys – skelbimų talpinimo taisyklės draudžia talpinti kontaktinius duomenys ir įmonės pavadinimą turinyje, nuotraukose, prieduose. Taip pat draudžiama talpinti privačius duomenys bei kitus leidžiančius susisiekti dėl skelbimo neprisijungusiems vartotojams. Be to, draudžiama naudoti vandens ženklus nuotraukose, jeigu jose yra pateikiami kontaktiniai duomenys.
  2. Skelbimas nebuvo išverstas – skelbimas gali būti įkeltas keliomis kalbomis, bet būtina yra juos išversti į kalbą atitinkančią tą, kuriai buvo parinkta kalba.
  3. Skelbimai kartojasi – draudžiama talpinti identiškus skelbimus. Kiekvienas jų privalo turėti unikalu pavadinimą ir aprašymą. Pasikartojantys skelbimai yra taip pat tie, kurių turinyje buvo pakeista keletą žodžių, pvz. pridedant prie pavadinimo eilės numerį arba pridedant keletą nereikšmingų žodžių prie aprašymo.

Svarbu pažymėti, kad pasikartojantys skelbimai bus iškart blokuojami. Nežiūrint į tai, labai dažnai susisiekiame su kiekvienu vartotoju ir pranešame jam apie klaidas keliant skelbimą ir siūlome geriausius sprendimus. Suvokiame, kad griežtas požiūris į skelbimų talpinimą netarnauja mūsų interesams, bet tai yra susiję su įvarių vidinių ir išorinių faktorių įtaka. Mūsų platformoje svarbus yra naudojimosi patogumas. Kuo patogesnė ji bus pirkėjams, tuo daugiau prekių parduos pardavėjai.

 

 

D.U.K – parduodantis BENDRA INFORMACIJA:

  1. Pardavimo galimybė yra prieinama tik PREMIUM plano vartotojams kurie vykdo ekonominę veiklą. Šį funkcija yra įjungiama persiųntus įmonės registracijos dokumentus, be papildomų mokesčių (originalų kopijos).
  2. Laikotarpis per kurį turite galimybę talpinti savo pasiūlymus yra glaudžiai susijęs su prieigą prie PREMIUM plano.
  3. Reikalauti prieigos prie skelbimo talpinimo funkcijos nėra galimybęs, nes Merkandi gali atjungti klientą registracijos metu, bet kuriuo abonamento trūkmės laikotrapiu dėl saugumo ir nepateikiant priežasčių. (Pagal 2 p. 5 priimtu registracijos metu užsakymo ir bendrųjų prekybos salygų) 

SKELBIMŲ TALPINIMO TAISYKLĖS:

  1. Pasiūlymų turinyje, nuotraukose ir prieduose negali būti pateikti nei kontaktiniai duomenys, nei įmonės pavadinimas. Taip pat draudžiama talpinti bet kokią informacija padedančią įmonę rasti tinkle. Nepriimame vandens ženklų nuotraukose, kurie pateikia bet kokią su įmone susijusią informaciją.
  2. Priimame tik didmeninius pasiūlymus. Pasiliekame sau teisę šalinti mažmeninius pasiūlymus be perspėjimo.
  3. Draudžiama talpinti prekių kopijas, ypač tų, kurie yra saugomi prekes ženklu. Pasiliekame sau teisę šalinti tokius skelbimus be išankstinio perspėjimo. Be to, pasiliekame sau teise reikalauti prekės autentiškumo įrodymą.
  4. Prekių grupės (nauja, naudota, pažeista, mix/retourware, refurbished, outlet) reikia pateikti tik remiantis aprašymu Merkandi puslapyje: PRODUKTU GRUPA
  5. Yra galimybė talpinti skelbimus bet kurią iš prieinamų kalbų Merkandi sistemoje. Skelbimo turinys gali būti išverstas į kiekvieną kalbą.
  6. Draudžiama talpinti identiškus skelbimus. Tokie skelbimai bus blokuojami. Skelbimas patalpintas iš naujo bet su identišku turiniu irgi bus blokuojamas. Skelbimas gali būti redaguojamas.
  7. Draudžiama talpinti pirkimo ir paslaugų skelbimus. Pirkimo skelbimai gali būti publikuojami tik skirtoje tam paskyroje. Tokie skelbimai bus šalinami be išankstinio perspėjimo.
  8. Draudžiama skelbti:
    -Pasiūlymai, susiję su cigaretėmis, elektroninėmis cigaretėmis ir tabako gaminiais 
    -Pasiūlymai, susiję su CBD produktais
    -Alkoholio pasiūlymai
    -Maisto produktų, kurių galiojimo laikas pasibaigęs arba kurie netinkami vartoti, pasiūlymai.
    -Pasenusių kosmetikos gaminių pasiūlymai
    -Šaunamųjų ginklų, šaudmenų

  9. Merkandi pasilieka teisę šalinti ar nuleisti poziciją tų skelbimų, kurie yra parašyti su klaidomis arba nepateikiančių pakankamai informacijos.
  10. Reikalauti, kad skelbimas būtų patalpintas Merkandi platformoje nėra įmanoma.
  11. Merkandi pasilieka teisę šalinti vartotojų pasiūlymus ir blokuoti prisijungimą prie Pardavėjo Profilio bet kada, nenurodant priežasties.

Merkandi platformoje mūsų specialistų komanda rūpinasi Jūsų pasiūlymų pardavimu ir populiarumu. Ką tikslai darome redaguodami

Jūsų pasiūlymus?

  • Taisome pavadinimą ir aprašymą – pageriname Jūsų skelbimų turinį taip, kad būtų juose kuo daugiau raktinių žodžių, kurių pagalba perkantys gali rasti tuos produktus, kuriuos parduodate. Taip pat siekiame taisyti rašybos, gramatikos, teksto išdėstymą ir t.t..
  • Pridedame prekės ženklą – jeigu parduodate preke su prekybos ženklu, laukas Prekinis ženklas turėtu būti užpildytas. Taip Jūsų pasiūlymas pasirodys pasiūlymų su prekės ženklu sąraše, tuo pačiu pasiekiant daugiau suinteresuotų pirkėjų.
  • Papildymas/kategorijos taisymas – parinkta netinkama kategorija priveda prie to, kad tam tiko pasiūlymo matomumas sumažėja. Tų pasiūlymų atveju, kurie turi maišytas prekes (t. y. mikstai), priskyrimas prie keletų kategorijų padidiną jų matomumą. Galite pasirinkti net 3 kategorijas kiekvienam pasiūlymui!
  • Kiti nedideli pakeitimai – pvz. duomenų trūkumas apie prekės ženklą, nepilna informacija apie produktą, klausimai svarbūs pirkėjams.

Aukščiau išvardytų pakeitimų siekis yra pasiekti kuo daugiau potencialių klientų, padidinti Jūsų įmonės patikimumą pateikiant profesjonaliai paruoštus ir patraukliai atrodančius pasiūlymus.

Kaip atpažinti redaguotus skelbimus?
Pasiūlymų sąraše šalia pasiūlymo statuso (Aktyvus, Archive, Juodraštis), pamatysite mažą M ikoną, kuri reiškia, kad šis pasiūlymas buvo redaguotas ta kalba, kurioje naršote tinklapį. Be to, pasirinkus šį pasiūlymą ir patikrinus kai kuriuos vertimus pamatysite atitinkamą pranešimą prie tų kalbų, kuriuose skelbimas buvo redaguotas.

Jeigu norite kažką pakeisti skelbime, kurį redagavo mūsų komanda, prašome pakeisti tik esmingiausias jos dalys, o ne talpinti visą turinį. Dalis vartotojų atnaujindami savo skelbimų turinį kopijuoja iš naujo visą savo šabloną tuo pačiu žlugdant visas mūsų komandos pastangas ir redagavimo darbą. Pasitikekite mūsų specialistais, nes puikiai žinome kaip kurti pasiūlymus, kurie greitai generuoja pardavimą.
 

Mano skelbimas nebuvo redaguotas – kodėl?
Mūsų komanda reguliariai redaguoja skelbimus, bet dėl jų didelio skaičiaus neįstengiame redaguoti visų. Dėl to nutinka taip, kad tam tikras pasiūlymas buvo redaguotas tik tam tikromis kalbomis, o kitomis ne. Vis dėlto stengiames nuolat pildyti šias spragas.

Ar galiu pateitki mano skelbimo redagavimo prašymą?
Galite pateikti tokį prašymą mūsų komandai, o mes pasistengsime padaryti viską, kas yra įmonoma, kad Jūsų skelbimas būtų greitai pataisytas. Deja, negalime garantuoti, kad atsakysime į kiekvieną užklausą. Tai nekeičia fakto, kad ir taip pasistengsime profesionaliai pasirūpinti Jūsų pasiūlymais! Dėl to Jūsų pasiulymai pasiekia daugiau klientų ir jais susidomi daugiau lankytojų.

Merkandi platformoje visi parduodantys turi galimybę reklamuoti savo prekes. Informacija apie reklamų tipus, vietą tinklapyje, išvaizdos ir rodymo laiką: FAQ – Ar galiu reklamuoti savo produktus Merkandi platformoje?

Reklamavimo paketai gali būti apmokėti online, pavedimu arba taškais. Apmokėjimas taškais turi daug privalumų: G

  • alitesutaupyti iki 30 proc. perkant reklamą.
  • Reklamos aktyvaciją be būtinybes pereiti per visus online mokėjimo procesus.

Siūlomi yra šie taškų paketai:

  • 50 taškų – sutaupysite 5 proc.
  • 100 taškų – sutaupysite 10 proc.
  • 200 taškų – sutaupysite 20 proc.
  • 400 taškų – sutaupysite 30 proc.

Pirkimo už taškus kaina yra pateikta su kiekviena reklama. Papildomai verta prisiminti apie du svarbius dalykus susijusius su taškais:

  • Taškai neturi galiojimo laiko. Galite jais pasinuodauti be jokių laiko apribojimų, net po profilio pratęsimo jo galiojimo laikus pasibaigus.
  • Taškais galite naudoti tik reklamuojant skelbimus, negalite jais naudotis norint apmokėti profilio pratęsimą, už papildomas paslaugas ir t.t..
  • Negali pakeisti taškus į pinigus.

Raginame pasinaudoti taškų paketais, nes tai yra pats pigiausiai ir patogiausias būdas apmokėtį reklamą Merkandi platformoje. Rinkites protingai – pasirinkite paketą pritaikytą prie Jūsų poreikių!

Ar tau reikia pagalbos?

Nemokamas naujienlaiškis

Kasdieniai pranešimai apie naujas prekes ir naujienas Merkandi portale.