FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 metams REGISTRACIJA IR ATNAUJINIMAS
akcijos negali būti derinamos
18 Likusių nuolaidų skaičius

Geriausi stock pasiūlymai iš 150 šalių

Daugiau nei 100 000 patenkinti naudotojai

Pasiūlymai pigesni net iki 90 nuo pradinės kainos

Tiesioginis kontaktas su perpardavėjais ir didmenininkais

Ar privalau atsakyti į pranešimus tinklavietėje?

Gera verslo praktika, ypač pardavėjams yra savo prekių siūlymas aukščiausiame lygyje. Klaida, kuri dažniausiai pasitaiko didmeninės prekybos srityje yra pirkėjų/pardavėjų pranešimų nepaisymas.
Merkandi yra tarptautinė platforma, kurioje kreipiame ypatingą dėmesį į korektišką kontaktą ir verslo santykius tarp vartotojų.
Norėdami užtiktinti aukštą aptarnavimo lygį, kreipiame dėmesį į atsakymų į pranešimus rodiklius ir statistiką. Dėl to galite gauti pranešimus informuojančius apie tai, kad turite neperskaitytų žinučių.

Kodėl taip darome?

  • Norėdami pranešti Jums apie neperskaitytus pranešimus – kartais taip nutinka, kad pranešimai atsiranda spam'e, yra praleidžiami ir Jus to nepastebesite. Rūpinames tuo, kad joks pranešimas neliktu nepastebetas.
  • Siekiant mokyti Jus tinkamos verslo praktikos – daug žmonių nesuvokia, kad atsakymo nebuvimas gali turėti neigiamų pasėkmių jų verslui. Stengiames paaiškinti, kodėl atsakinėjimas į pranešimus yra toks svarbus.
  • Padidinti Jūsų pardavimus – jeigu šiandien neatsakysite vartotojui, po savaites jis jau gali būti nesuinteresuotas Jūsu skelbimu.

Kodėl tai yra svarbu?
Įsivaizduokite, kad turite nuosavą parduotuvę. Įeina Klientas ir užduoda klausimą. Kiek kartų susidurėte su tokia situacija, kur pardavėjas apsimeta, kad nemato kliento?
Mes su tokia situacija nesusidurėme, tai kodėl internetinėje prekyboje turėtu būti kitaip? Kaip jau minėjome anksčiau, jeigu šiandien klientas negaus atsakymo, tai kitą kartą gali išvis neparašyti. Todėl geriau yra atsakyti „Nesu suinteresuotas“, „Ačiū, ne“ ir t.t.. negu visai neatrašyti. Tokia trumpa žinutė neužims daug laiko bet ir neatgrasys naujų klientų taip, kaip joks atsakymas.

Ar galime reikalauti atsakymo?
Ne, nes siekiame didinti atsakymų koeficientą tarp vartotojų. Negalime priversti Jus atsakyti, bet visada susisieksime su Jumis pranešimo be atsakymo atveju. Jeigu negausime Jūsu atsakymo, toliau raginsime kontaktą. Jeigu dviejų savaičių laikotarpyje negausime jokio atsakymo, pasiliekame teisę išjungti pardavėjo funkciją Jūsų profilyje.

Ar tau reikia pagalbos?

Nemokamas naujienlaiškis

Kasdieniai pranešimai apie naujas prekes ir naujienas Merkandi portale.