APRIL SAVINGS
-40%
1 metams REGISTRACIJA IR ATNAUJINIMAS
akcijos negali būti derinamos

Geriausi stock pasiūlymai iš 150 šalių

Daugiau nei 100 000 patenkinti naudotojai

Pasiūlymai pigesni net iki 90 nuo pradinės kainos

Tiesioginis kontaktas su perpardavėjais ir didmenininkais

Komentarų sistema Merkandi platformoje

Komentarus platformoje rašo pirkėjai parduodantiems. Priklausomai nuo jų tipo ir skaičiaus, komentarai gali arba generuoti potencialių klientų pasitikėjimą arba juos atbauginti. Kaip veikia komentarų sistema Merkandi? Žemiau rasite keletą praktinių patarimų.

Kaip veikia komentarai Merkandi?
Kiekvienas pirkėjas turi teisę parašyti vieną komentarą vienam įvykusiam sandoriui, jeigu nuo pardavėjo sąskaitos faktūros išrašymo dienos nepraėjo daugiau kaip 2 mėnesiai. Komentaras gali būti vieno iš trijų tipų – teigiamas, neutralus arba neigiamas. Dviejų pirmų atveju publikavimas vyksta iškart ir didmenininkas gauna pranešimą apie naują komentarą sistemoje išpublikuotą jo profilyje. Neigiamo komentaro atveju – jį gauna mūsų komanda. Jeigu komentaras yra taisyklingai suformuluotas ir patvirtinsime, kad jis yra susijęs su sandoriu, perkeliame jį į publikacijos laukančių komentarų eilės. Kiekvienas didmenininkas nuo šios akimirkos turi 7 dienas ginčui išspręsti su pirkėju. Jeigu per tą laiką pirkėjas pareikš norą komentarą pašalinti – mes jį šaliname ir informuojame abi šalis. Kitu atveju po 7 dienų komentaras bus išpublikuotas ir didmenininkas gauna pranešimą.

Kitas komentarų sistemos elementas yra pardavėjo įvertinimas pagal 4 kategorijas:

  • prekė sutampa su aprašymu
  • kontaktas su parduodančiu
  • užsakymo vykdymo trūkmė
  • siuntimo kaina

Kiekvienoje kategorijoje galima vertinti pagal žvaigždučių sistema, nuo 1 iki 5. Įvertinimų vidurkis yra rodomas parduodančio profilyje.

Ar galiu pašalinti neigiamą komentarą iš mano profilio?
Kiekvienas komentaras gali būti pašalintas tokiu atveju, jeigu pirkėjas praneš mums, kad ginčas buvo išspręstas ir rado su didmenininku sprendimą. Tam tikrais atvejais šaliname komentarus, kai sandoris neįvyksta. Visose kitose situacijoje netarpininkaujame ginčuose dėl komentarų. Kiekvienas pirkėjas turi teisę parašyti neigiamą komentarą didmenininkui, išskyrus nustatytas išimtis, o didmenininkas neturi teisės reikalauti, kad komentaras būtų pašalintas.

Rūpinimasis reputaciją ir neigiamų komentarų vengimas
Neigiami komentarai neabejotinai turi neigiamą įtaką pardavimams ir klientų pasitikėjimui. Dėl šios priežasties rekomenduojame kiekvienam didmenininkui rinkti teigiamus komentarus jau pačią pirmą dieną. Tokios rekomendacijos priežastys yra kelios:

  • tegiaimi komentarai didina pardavėjo patikimumą
  • neigiamo komentaro atveju, teigiami padeda palaikyti gerą reputaciją ir stiprina didmenininko poziciją
  • didelis skaičius teigiamu komentarų generuoja daugiau pardavimų

Kaip paraginti pirkėjus parašyti komentarą?
Neigiamo komentaro atveju raginti nieko nereikia, bet teigiamų patirčių atvejų pirkėjai nėra linkę dalintis savo nuomone. Dėl to patariame keletą mūsų didmenininkų patikrintų būdų gauti teigiamus įvertinimus:

  • nuolaida užsakymui arba kitam užsakymui
  • dovanėlės pridėtos prie užsakymo kaip padėka už komentarą
  • geresnės kokybės prekės pasiūlymas kaip rekompensacija

Ką daryti tokiu atveju, kai pirkėjas parašė nesąžiningą komentarą?
Jeigu dėl kažkurios priežasties komentaras yra nesąžiningas ir Jūs žeidžia, kiekvienas pardavėjas turi galimybę į jį atsakyti. Tokioje situacijoje po komentarų profilyje pasirodys ir atsakymos, kas leis potencialiems pirkėjams pažinti abiejų šalių nuomones dėl sandorio ir leidžia apsiginti nuo nesąžiningų pirkėjų.
Svarbu priminti, kad Merkandi yra platforma veikianti daugelyje kitų kalbų ir šalyse. Nepriklausomai nuo kalbos, kuria komentaras buvo išpublikuotas, mūsų specialistai išvers ją į kitas kalbas. Tokiu būdu didmenininkui gavus teigiamą įvertinimą viena kalba, ji bus matoma ir kitomis kalbomis.
Tas pats procesas vyksta ir su neutraliais ar neigiamais įvertinimais. Rekomenduojame visiems pasinaudoti komentarų sistema siekiant padėkoti didmenininkams už profesionalius sandorius ir apsaugoti juose nuo nesąžiningų kontrahentų. Tiek komentarai, tiek pardavimo įvertinimas duoda teigiamų rezultatų abiem šalims.

Buvau apgautas, ką galiu dar padaryti prieš paliekant neigiamą komentarą?
Dėl to, kad tikriname savo pardavėjus, jų prekių autentiškumą ir leidžiame vartotojams rašyti komentarus žymiai padidiname sandorių vykstančių mūsų platformoje saugumą. Dėja, kartais nutinka taip kad dėl įvairiausių priežasčių šalys nesilaiko užsakymo sąlygų. Tokiu atveju pirmas žingsnis, kurį pirkėjas turi padaryti yra neigiamo komentaro publikacija pardavėjo profilyje – to paprastai užtenka, kas sandoris būtų sėkmingai įvykdytas.

Tuo atveju, jeigu komentaras nepadarė pageidaujamo poveikio, pirkėjas turėtų kreiptis į vietinę policijos nuovadą. Verta su savim turėti dokumentų patvirtinančių visus sandorio etapus komplektą. Daugiau informacijos šiuo klausimu rasite mūsų vadove apie geras praktikas vykdant sandorį.

Turint omenyje faktą, kad netarpininkaujame sandoriose tarp vartotojų, imtis veiksmų kurie padės pusės turintys padėti išspręsti ginčą galime tik tuomet, kai gausime patvirtinimą apie pateiktą pareiškimą policijai, kurio turite paprašyti duodant parodymus.

Ar tau reikia pagalbos?

Nemokamas naujienlaiškis

Kasdieniai pranešimai apie naujas prekes ir naujienas Merkandi portale.