Visi užsiregistravę Merkandi platformos vartotojai gali tikėtis mūsų specializuotų klientų aptarnavimo biuro darbuotojų profesionalios paramos ir pagalbos. Kiekviena užklausa susijusi su mūsų platforma, techniniais platformos aspektais arba kitais klausimais jaudinančius mūsų klientus gali būti siųsta vienu iš šių komunikacijos kanalų:
- telefonu
- Skype
- el. paštu
- chat'u
Klientų aptarnavimas yra pasiruošęs bendrauti ir padėti kiekvienoje iš kalbų, kurią galima pasirinkti Merkandi platformoje. Mūsų specialistai dirba nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 9:00 iki 17:00 (CET).
Stengiames kuo trumpesniu laiko tarpu atsakyti į klausimus siųstus el. paštu. Gavę pranešimus po darbo valandų arba laisvadieniais atsakome įprastai per pirmą arba artimiausią darbo dieną.
Atsižvelkite į tai, kad ir mes esame žmonės ir išeiname atostogų. Tokiais atvejais gausite pranešimą, kai darbuotojas atsakingas už aptarnavimą tam tikra kalba vėl sugrįš. Patariame kontaktuotis ir kitomis kalbomis.
Pagal esamas galimybes stengiames susisiekti su klientais kuriems nepavyko prisiskambinti.
Kiekvieną kartą, jeigu atsiranda trikdžiai biuro darbotvarkėje, apie priežastys ir trukmę bus pranešta iš anksto Kontakt popuslapyje kiekviena platformos kalba.