FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 metams REGISTRACIJA IR ATNAUJINIMAS
akcijos negali būti derinamos
9 Likusių nuolaidų skaičius

Geriausi stock pasiūlymai iš 150 šalių

Daugiau nei 100 000 patenkinti naudotojai

Pasiūlymai pigesni net iki 90 nuo pradinės kainos

Tiesioginis kontaktas su perpardavėjais ir didmenininkais

Paslaugos PREMIUM patikimumo sertifikato nuostatai

§ 1 Bendrosios nuostatos

  1. Rangovas – Merkandi LTD, toliau – Merkandi, įsikūrusi Anglijoje, Unit 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
  2. Pagrindinis – verslininkas arba privatus asmuo, užsisakantis PREMIUM patikimumo sertifikato paslaugą.
  3. PREMIUM patikimumo sertifikato paslauga – toliau – paslauga, susideda iš papildomo vartotojo patvirtinimo su aktyvaus pardavimo galimybe Merkandi platformoje ir jos sertifikavimo. Paslaugą teikia Rangovas.
  4. Paslaugos kaina – suma, kurią Klientas turi sumokėti, norėdamas suteikti PREMIUM patikimumo sertifikato paslaugą.

 

§ 2 Teikiamos paslaugos apimtis

  1. Užsakančioji šalis „Merkandi“ svetainėje pateikia PREMIUM patikimumo sertifikato paslaugos užsakymą. Paslaugos kaina pateikiama paslaugų užsakymo puslapyje ir taikoma vienam Kliento atliktam patikrinimui.
  2. Sumokėjęs už Užsakovo užsakytą paslaugą, Vykdytojas gauna patvirtinimo pranešimą. Nuo to momento Užsakovas turi neribotą laiką užpildyti paslaugų formą, per kurį Vykdytojui pateiks reikiamus duomenis patikrai pradėti.
  3. Užpildžiusi paslaugų formą, Užsakančioji šalis pradeda ją vykdyti per 3 darbo dienas nuo jos užpildymo. Jei paslaugos atlikimo termino laikytis nepavyksta, Vykdytojas įsipareigoja nedelsdamas apie tai pranešti Užsakovui ir tokiu atveju terminas priklauso nuo individualių užsakovo ir rangovo susitarimų.
  4. Paslauga laikoma baigta vienu iš dviejų atvejų:
    1. PREMIUM patikimumo sertifikato išdavimo momentu, jei patvirtinimas buvo sėkmingas
    2. Tuo metu, kai atsisakoma išduoti PREMIUM patikimumo sertifikatą, jei patvirtinimas nebuvo sėkmingas.
  5. Rangovas pasilieka teisę pareikalauti iš užsakovo papildomų dokumentų.
  6. Rangovas pareiškia, kad sunaikins visus rangovo atsiųstus dokumentus per 72 valandas nuo patikrinimo pabaigos.
  7. Rangovas informuos užsakovą apie patikrinimo rezultatą el. paštu. Rangovas pasilieka teisę neatskleisti atsisakymo išduoti PREMIUM patikimumo sertifikatą priežasties ir (arba) patikros duomenų.
  8. Patvirtinimo procesas yra rangovo verslo paslaptis.
  9. Atsisakymas išduoti PREMIUM patikimumo sertifikatą nesuteikia teisės užsakovai reikalauti grąžinti pinigus už įsigytą paslaugą.
  10. Rangovas pasilieka teisę, nenurodydamas jokios priežasties, anuliuoti PREMIUM patikimumo sertifikatą, gavęs bet kokį pranešimą, kenkiantį Kliento patikimumui.
  11. PREMIUM patikimumo sertifikatas išduodamas 5 metams.
  12. PREMIUM patikimumo sertifikato galiojimas griežtai priklauso nuo aktyvios Kliento paskyros būsenos Merkandi platformoje.  
  13. Rangovas pasilieka teisę papildomai patikrinti Užsakovo per visą sertifikato galiojimo laikotarpį.
  14. Paslauga galima naudotis neribotą laiką, su sąlyga, kad ja naudotis galima tik tada, kai Klientas turi aktyvią paskyrą Merkandi platformoje ir turi aktyvią pardavimo parinktį.
  15. Sertifikatas gali būti pateiktas tik viena iš šių kalbų: anglų, ispanų, vokiečių, prancūzų, italų arba lenkų.

 

§ 3 Grąžinimai

  1. Klientas turi galimybę grąžinti mokestį už suteiktą paslaugą per 100 kalendorinių dienų nuo paslaugos užsakymo dienos. Praėjus 100 kalendorinių dienų nuo paslaugos užsakymo dienos, Klientas neturi teisės į pinigų grąžinimą.
  2. Grąžinimo sąlyga yra ta, kad paslauga nebuvo pradėta teikti. Paslaugos formos užpildymo metu grąžinimo teisė nustoja galioti, išskyrus punkte nurodytą situaciją. 6 § 2 ir t. 1, 2 ir 3 § 4.
  3. Norint susigrąžinti lėšas, Užsakančioji šalis turėtų susisiekti su Merkandi klientų aptarnavimo tarnyba, kurios kontaktinius duomenis rasite svetainės kontaktų skirtuke: https://merkandi.pl/contact. 

 

§ 4 Skundai

Rangovas leidžia pradėti skundo procedūrą šiais atvejais:

  1. Paslauga negalėjo būti suteikta dėl Rangovo, išskyrus tuos atvejus, kai atsisakoma išduoti PREMIUM patikimumo sertifikatą dėl neigiamo patikrinimo rezultato

Norėdami pateikti skundą, susisiekite su Merkandi klientų aptarnavimo tarnyba. Kontaktinius duomenis rasite svetainės kontaktų skirtuke: https://merkandi.pl/contact. Skundo turinyje Vykdytojas įsipareigoja pateikti visus savo duomenis, kontaktinius duomenis, sąskaitos numerį, nurodyti bent vieną iš aukščiau paminėtų atvejų, pagrindžiančių Merkandi skundo procedūros pradėjimą.
Rangovas privalo išnagrinėti skundą per 30 dienų nuo pranešimo gavimo patvirtinimo dienos.
 

§ 5 Atsakomybė

Rangovas yra atsakingas tik už pagrindinio vykdytojo patikrinimą. Rangovas neatsako už jo patikimumą tiek iš karto po patikrinimo, tiek per visą sertifikato galiojimo laiką. &Nbsp;

 

§ 6 Baigiamosios nuostatos

Šie Taisyklėse neapimamais klausimais taikomos Merkandi bendrosios komercinės sąlygos ir atitinkami teisės aktai.

Nemokamas naujienlaiškis

Kasdieniai pranešimai apie naujas prekes ir naujienas Merkandi portale.