FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 metams REGISTRACIJA IR ATNAUJINIMAS
akcijos negali būti derinamos
14 Likusių nuolaidų skaičius

Geriausi stock pasiūlymai iš 150 šalių

Daugiau nei 100 000 patenkinti naudotojai

Pasiūlymai pigesni net iki 90 nuo pradinės kainos

Tiesioginis kontaktas su perpardavėjais ir didmenininkais

Kaip išdėstomi ir rūšiuojami skelbimai?

Kasdien „Merkandi“ pasirodo tūkstančiai naujų pasiūlymų. Kiekvienas pardavėjas norėtų, kad jų pasiūlymai būtų kuo didesni, o pirkėjai norėtų, kad aukcionai būtų kuo labiau pritaikyti prie jų poreikių. Todėl turime padaryti tam tikrus pasirinkimus. Šie pasirinkimai labai priklauso nuo skyriaus, kuriam jie taikomi. Žemiau nurodome, kaip filtruojame ir rūšiuojame pasiūlymus.

  • Paieškoje – pasiūlymai pateikiami pagal paieškos atitiktį pagal įvestą frazę. Rūšiuojant pasiūlymų eilę atsižvelgiama į tokius elementus:
    • paieškos frazė – apibrėžtos frazės vertės apskaičiavimas produkto pavadinimui ir turiniui naudojant BM25 algoritmą;
    • reklama – ar pasiūlymas reklamuojamas (nesvarbu, kokio tipo reklama);
    • ar pasiūlymas yra Išskirtinėje zonoje – tokio tipo pasiūlymai sąraše yra aukščiau;
    • paskelbimo arba atnaujinimo data (atsižvelgiant į tai, kuri data yra vėlesnė);
    • pasiūlymo būsena - aktyvūs yra aukščiau, šviežiai pasibaigę pačioje pabaigoje.
  • Prekių duomenų bazė, Išskirtinė zona, skyrelis „Akcijos“, konkretaus didmenininko pasiūlymų sąrašai – pasiūlymai pateikiami nuo naujausio iki seniausio pagal paskelbimo datą. Atsižvelgiama tik į aktyvius sąrašus. Jokie papildomi veiksniai neturi įtakos įrašui.
  • Populiariausių pasiūlymų skiltis, Kategorija/subkategorija – pasiūlymai pateikiami pagal reitingavimo funkciją. Elementai, į kuriuos atsižvelgiama, yra šie:
    • reklama – ar pasiūlymas reklamuojamas (nesvarbu, kokio tipo reklama);
    • ar pasiūlymas yra Išskirtinėje zonoje – tokio tipo pasiūlymai sąraše yra aukščiau;
    • paskelbimo arba atnaujinimo data (atsižvelgiant į tai, kuri data yra vėlesnė);
    • pasiūlymo būsena - aktyvūs yra aukščiau, šviežiai pasibaigę pačioje pabaigoje.
  • Skyrius „Populiariausi pasiūlymai“ – pateikiami 6 dažniausiai rodomi pasiūlymai iš pastarųjų 30 dienų, surūšiuoti pagal peržiūrų skaičių.

Be to, sąrašuose rodomi reklamuojami pasiūlymai. „Merkandi“ suteikia vartotojams šias pasiūlymų reklamavimo formas:

  • Geriausias savaitės pasiūlymas -Pasiūlymas rodomas pagrindinio puslapio tam skirtoje skiltyje. Skyriuje vienu metu gali būti iki 10 pasiūlymų ir jie rodomi kaitaliodami. Nesant vartotojų reklamuojamų pasiūlymų, pateikiami populiariausi pasiūlymai.
  • Geriausias pasiūlymas kategorijoje – pasiūlymas rodomas tam skirtoje skiltyje virš įrašo. 5 pasiūlymai rodomi besisukančiu formatu. Reklamuojama ir kategorijose, ir subkategorijose. Jei nėra reklamuojamų pasiūlymų – skiltis nesimato.
  • Išskirtinumas Merkandi – pasiūlymas rodomas aukcione, paryškintas spalva. Ši reklamos forma neriboja kiekio.
  • Paryškinti kategorijoje – pasiūlymas rodomas kategorijų ir subkategorijų sąrašo viršuje, tačiau tai daroma primetant didesnę vertę. Tai reiškia, kad pasiūlymas ne visada turi būti viršuje – tai priklauso nuo su šia galimybe reklamuojamų pasiūlymų skaičiaus ir nuo gauto atitikimo rezultato, atsižvelgiant į ankstesniame skyriuje minėtą rūšiavimo algoritmą. Šioje reklamos formoje nėra jokių kiekio apribojimų.

Pasiūlymus reklamuoja pardavėjai, perkantys akcijas iš platformoje esančių parinkčių. Be to, Merkandi nemokamai reklamuoja populiarius ir įdomius laikomus bei klientams vertingus pasiūlymus.

Nemokamas naujienlaiškis

Kasdieniai pranešimai apie naujas prekes ir naujienas Merkandi portale.