Merkandi platformos vartotojai, kurie yra suinteresuoti konkrečių prekių patalpintų portale pirkimų, turi galimybę susisiekti su pardavėjais telefonu arba el. paštu. Didesnė pirkėjų dalis renkasi iššsiųsti užklausą užpildant kontakto formą didmenininko portale arba tiesiogiai susisiekiant su didmenininku el. paštu. Tai, kaip užklausa bus suformuluota priklausys ar pardavėjas atsakys į ją.
Pateikiam keletą patarimu, kurie padės Jums paruošti tinkamą užklausą dėl prekės ar bendradarbiavimo, kuri bus suprantama ir įdomi pardavėjui.
- Užklausos kalba – užklausa turėtų būti parašyta pardavėjo kalba – jeigu pardavėjas yra iš Vokietijos, tai rašome vokiečių arba anglų kalba. Jeigu užklausa yra siunčiama įmonei Prancūzijoje – rašome prancūzų kalba. Jeigu, pavyzdžiui, prancūziškai nekalbate, patartina pasinaudoti Google/Bing ar Yandex vertėju. Tai turėtu palengvinti susisiekimą.
- Užklausos turinys – užklausoje turite trumpai aprašyti įmonę, kurią pristatote ir nurodyti tuos prekių produktus kurių ieškote. Paskui pateikite prekės/skelbimo numerį arba skelbimo nuorodą kurį mus sudomino ir paprašyti, kad patvirtintu, kad prekė yra pardavime, koks yra reikalaujamas minimalus atsiėmimo kiekis, kaina, pristatymo laikas ir t.t..
- Tikslingi kontaktiniai duomenys – svarbu yra pateikti užklausoje tikslius duomenys kurių dėka pardavėjas be jokių kliučių galės susisiekti su Jumis, telefonu arba el. paštu