Nr. 1 platforma rinkoje
Platforma
Nr. 1 rinkoje

Pagalba ir patarimai

Populiarios temos

Merkandi yra tarptautinė platforma skirta didmenininkams, gamintojams, pirkimo tarpininkams, įmonėms, kurios verčiasi neišparduotų prekių supirkimu ir pardavimu, sandėlio ir gamybos stock'ais, grąžintomis prekėmis, grąžintomis nuomotomis prekėmis, areštuoto turto aukcionų prekėmis, likviduotų įmonių ir t.t.. Mūsų platforma veikia didžiausių europinių rinkų arenoje ir yra prieinama daugelyje kalbų. Greita prieiga prie geros kokybės prekių tiekėjų už sumažintas kainas kaip ir prie gavėjų, kurie yra suinteresuoti bendradarbiavimu, palečių ir konteinerių tiekimu.

Mūsų platformos vartotojai turi prieigą prie pažengusios informacinės sistemos, kurios dėka gali greitai ir patogiai apsikeisti komercinėmis duomenimis ir veiksmingiau praeiti visus pirkimo-pardavimo žingsnius. Kaip? Mūsų platforma palengvina prekybinių kontaktų užmezgimą tiek Europoje, tiek visame pasaulyje. Merkandi vartotojai turi prieigą prie plataus asortimento, katalogų, tiekėjų ir paieškos sistemos. Didmenininkai ir platintojai suinteresuoti greitu savo prekių pardavimu talpina savo skelbimus, o vartotojai, kuriuos domina prekių pirkimas tiesiogiai susisiekia su pardavėju siekiant susitarti dėl užsakymo.

Merkandi yra skirta didmeninkams, gamintojams, tarpininkams, importo ir/ar eksporto įmonėms, stacionarių parduotuvių savininkams, internetinėms parduotuvėms ir asmenims, kurie verčiasi kilnojama prekyba ir pardavimu turguose ir prekybos halėse. Merkandi yra populiari tarp aukcionų ir didelių prekybos tinklų.

 

 

Merkandi yra tarptautinė didmeninės prekybos platforma, suburianti likviduojamų, bankrutuojančių, perteklinių atsargų ir kt. pirkėjus ir pardavėjus iš viso pasaulio. Kiekvienas lankytojas turi pilną prieigą prie Merkandi pasiūlymų, tačiau norint pamatyti didmenininkų kontaktinius duomenis, reikia arba prisijungti prie savo vartotojo paskyros, arba susikurti naują. Taip pat siūlome galimybę prisijungti prie mūsų kasdieninio naujienlaiškio, kuriame pateikiami naujausi pasiūlymai. Mūsų naujienlaiškio prenumerata yra nemokama.

Norėdami gauti galimybę susisiekti su didmenininkais, turite susikurti paskyrą Merkandi. Galite pasirinkti iš dviejų skirtingų tipų naudotojų paskyrų: STANDARD ir PREMIUM. Žinoma, abu jie leis Jums pasiekti pardavėjų kontaktinius duomenis, o norėdami sužinoti daugiau apie kiekvieno iš jų ypatybes, tiesiog eikite į mūsų svetainės skyrių REGISTRACIJA.

Sukūrus paskyrą ir sumokėjus abonentinį mokestį, Jūsų vartotojo paskyra bus suaktyvinta ir išliks aktyvi vienerius metus.

STANDARTINIAI vartotojai turi prieigą prie didmenininkų duomenų bazės ir gali tiesiogiai su jais susisiekti. Be duomenų bazės, prie pasiūlymų pateikiami ir didmenininkų kontaktiniai duomenys, todėl vartotojai gali su jais susisiekti žiūrėdami Merkandi pateiktus pasiūlymus.

PREMIUM vartotojai, be didmenininkų kontaktinių duomenų, taip pat turi prieigą prie nuomonių apie didmenininkus ir tiekėjų juodąjį sąrašą. Be to, norint pradėti siūlyti produktus Merkandi, reikalinga PREMIUM sąskaita. Ši funkcija pasiekiama tik toms įmonėms, kurios atliks mūsų patvirtinimo procedūrą. Patvirtinęs vartotojas gali surašyti pasiūlymus, o jo įmonės profilis pasiekiamas kitiems Merkandi vartotojams.

Jei turite daugiau klausimų, nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.

Surasti įdomią prekę už gerą kainą dažnai yra iššukis. Ypač, jeigu galite rinktis iš tūkstančių skelbimų. Norint palengvinti šią užduoti, sukurėmė Jūsų patogumui išplėstinę paiešką. Prisijungę prie Merkandi platformos, viršutinėje puslapio dalyje yra naršyklė skirta prekių ir didmenininkų paieškai mūsų portale. Turite tik įvesti paieškos frazę ir spustelėti “lupy arba ENTER. Jūsų užklausos rezultatai pasirodys išplėstinės paieškos popuslapyje, kuriame turėsite galimybę dar patikslinti paiešką pagal įvairias kriterijas.

Išplėstinė paieška suteikia žemiau pateiktas galimybes:

  • paieška pagal šalį, kurioje yra prekė;
  • paieška pagal sritį (kategoriją);
  • paieška pagal prekės grupę (daugiau informacijos apie prekių grupes rasite čia: FAQ - PREKIŲ GRUPĖ;
  • paieška pagal frazę, kurį buvo panaudota skelbimo pavadinime, aprašyme ir tarp raktinių žodžių;

Svarbu nepamiršti, kad kuo daugiau parametrų pateiksite, tuo tikslesnis bus paieškos rezultatas. Tai kartu reiškia, kad skelbimų skaičius bus mažesnis. Todėl išplėstine paieška naudokites apdairiai.

Pavyzdžiui:

Norime rasti energetinį gėrimą Red Bull.

Įrašydami Red Bull pamatysime visus pasiūlymus turinčias šią frazę (pavadinime, turinyje ir/arba raktiniuose žodžiuose).

Bet, jeigu norėtumete susiaurinti skelbimų paiešką iki tam tikros šalies, pvz. Lenkijos, tai turite pasirinkti šią šalį kairiame išplėstinės paieškos meniu.

Išplėstinė paieška yra svarbi Merkandi dalis, leidžianti rasti pasiūlymus preciziškai ir patogiai. Norėdami dar labiau palengvinti įdomiausių pasiūlymų paiešką, kviečiami susipažinti su didmenininkų prie mėgstamiausių kategorijos ir pasiūlymo stebėjimo, ypatingai tuo atveju, jeigu turime rinktis tarp tūkstančių skelbimų.

 

 

Visi mokėjimo būdai prieinami Merkandi platformoje yra matomi paskutiniame registracijos žingsnyje. Užpildę formą ir spustelėję „Registruok“ būsite perkelti į mokėjimų paskyrą. Ten galite pasirinkti tarp trijų galimybių:

  • Paypal – lengvai ir greitai sumokėsite kortele arba tiesiogiai iš savo sąskaitos Paypal sistemoje.
  • Mokėjimai online, arba Przelew24 kuriuo lygiai taip pat kaip ir Paypal atveju galėsite greitai sumokėti. Pasirinkę šį mokėjimo būdą busite perkelti į kitą puslapį, kur turėsite pasirinkti savo banko sąskaita arba mokėjimą kortele.
  • Bankinis pavedimas – be duomenų pavedimui pasirodys ir mokėjimo išrašas.
  • Mokėjimas online Multisafepay – alternatyvus mokėjimas Visa arba Mastercard kortele.

Registracijos metu į Jūsų el. pašto dežutę bus išsiųstas registracijos patvirtinimas kuriame bus nuoroda apmokėjimui ir sąskaita faktūra, kurią galite atsisiųsti. Tokiu būdu galite bet kurią akimirką grįžti prie mokėjimo būdų.

 

PREMIUM sąskaita yra pagrindinis Merkandi prekybos platformos pasiūlymas. Šio tipo narystės funkcijos yra labai naudingos tiek pirkėjams, tiek pardavėjams.

Svarbiausia pardavėjų savybė, be abejo, yra galimybė įtraukti savo produktus į Merkandi. Kad ši parinktis būtų aktyvuota, asmuo pirmiausia turi atsiųsti mums savo įmonės dokumentus. Kiekvienam potencialiam pardavėjui svarbiausia atsiųsti mums pačius naujausius įmonės dokumentus, nes kai tik juos gausime, pradėsime tikrinimo procedūrą. Akivaizdu, kad tik teigiamas patikrinimo rezultatas leis mums suaktyvinti nario pardavimo galimybes.

Daugeliu atvejų patvirtinimo procedūra užtrunka kelias valandas, tačiau kartais tai gali užtrukti net 2-3 darbo dienas. Mums reikalingi dokumentai iš esmės yra įmonės PVM/mokesčių registravimo pažymėjimas ir įmonės įregistravimo dokumentas.

Po teigiamo patikrinimo pardavėjui bus sukurtas įmonės profilis ir jis galės pradėti skelbti pasiūlymus Merkandi. Atminkite, kad įmonės profilį galės peržiūrėti tik kiti platformos nariai. Trumpoji jo versija bus pateikta prie pat pasiūlymų, o pilną bus galima rasti didmenininkų duomenų bazėje (Merkandi svetainės skiltyje „Didmeninė prekyba“.

1. Pagrindinis pranašumas yra tai, kad įmonė yra įtraukta į kitų mūsų patikrintų įmonių sąrašą.
2. Kitas yra galimybė „Premium“ paskyroje įrašyti 50 pasiūlymų
3. Kiekvienas pardavėjas gali pateikti pasiūlymus visomis Merkandi kalbomis. Ši parinktis taip pat yra nemokama. Vienintelis svarbus dalykas, susijęs su šia funkcija, yra tai, kad jei norite pateikti pasiūlymą kita Merkandi kalba, turite jį išversti į šią kalbą, t. y. jei norite pateikti savo pasiūlymą italų kalba, jūs pirmiausia reikia išversti į italų kalbą.
4. Merkandi pasiūlymai yra reklamuojami kitose interneto svetainėse. Be to, mes taip pat reklamuojame pasiūlymus Google paieškos rezultatuose. Tai labai pagerina atsakymų dažnį ir padidina didmenininko pardavimų apimtį.
5.PREMIUM nariai taip pat turi prieigą prie nuomonių sistemos. Tada, kaip pirkėjas, galite sudaryti trumpą sandorio su tam tikru didmenininku santrauką ir perskaityti kitų vartotojų nuomones apie didmenininkus.
6. Tik PREMIUM nariai turi prieigą prie nuomonių sistemos.
7. Nuomonės yra labai svarbus žinių apie didmenininkus šaltinis. Juos tiesiogiai pateikia kiti pirkėjai, kurie yra Merkandi nariai. Jie gali būti tikrai naudingi priimant galutinį sprendimą dėl produktų pirkimo iš tam tikro didmenininko, taip pat atkreipia dėmesį į svarbią informaciją apie didmenininkus.

Vartotojas pasirinkęs Standard planą Merkandi platformoje gali naudotis mūsų tinklapiu 12 mėnesių. Per abonento galiojimo laikotarpį, Standard vartotojas turi prieigą prie visų didmenininkų duomenų bazės (kontaktiniai duomenys, kalbos kuriomis jis gali susišnekėti su konkrečiu kontrahentu), kurie siūlo prekes mūsų platformoje. Jeigu didmenininkas turi savo interneto svetainę, jis gali ja pridėti prie savo profilio. Ši informacija yra matoma tik registruotiems Standard plano vartotojams. Svarbu pabrėžti, kad didėjantis didmenininkų skaičius mūsų platformoje negeneruoja jokių papildomų mokėjimų Standard vartotojams.

Vienkartinis apmokėjimas už metinį abonementą leidžia jiems naudotis didmenininkų duomenų baze registruotu vartotojų registracijos diena, kaip ir kitu laikotarpiu, iki paskutinės plano galiojimo dienos. Per visą plano galiojimo laiką registruotas Standard plano vartotojas gali tikėtis paramos ir techninės pagalbos iš mūsų kliento aptarnavimo biuro.

 

Didmeninės prekybos platforma Merkandi siūlo Yout dviejų pagrindinių tipų vartotojų paskyras: STANDARD ir PREMIUM. Abiejų jų savybės yra glaudžiai susijusios su vartotojų poreikiais ir reikalavimais.

STANDARTINĖ paskyra

Ši paskyra sukurta tiems vartotojams, kuriems reikia paprastos ir patogios prieigos prie patikrintų Europos didmenininkų įprastinių produktų ir likviduojamų atsargų, galutinių atsargų, bankrutuojančių ir perteklinių atsargų. STANDARTINIS vartotojas turi pilną prieigą prie didmenininkų duomenų bazės, kurioje ras Merkandi didmenininkų kontaktinius duomenis. Visą šią kontaktinę informaciją galima rasti didmenininko profilyje, įskaitant įmonės adresą, sandėlio adresą, telefonų numerius ir mobiliųjų telefonų numerius, el. pašto adresus ir didmenininko svetainės URL. Todėl pirkėjas gali greitai susisiekti su didmenininku ir paklausti jo apie konkretų pasiūlymą, išsiųsti jam savo užklausą ar bet kokį kitą verslo pasiūlymą.

PREMIUM sąskaita
Šio tipo sąskaita gali naudotis tiek didmeninių produktų, tiek uždaromųjų atsargų, perteklinių atsargų ir išperkamųjų atsargų pirkėjai ir pardavėjai. Kaip ir STANDARTINĖ paskyra, PREMIUM taip pat suteiks jums prieigą prie didmenininkų duomenų bazės, tačiau joje taip pat yra papildomos informacijos, kuri nėra prieinama STANDARTiniams vartotojams.
Ši papildoma informacija apima:
- Didmenininkų juodasis sąrašas – nepatikimų didmenininkų, sukčiavusių ar piktnaudžiavusių, sąrašas. Dauguma jų vis dar aktyviai ieško naujų aukų internete pakeistais įmonių pavadinimais.
- Nuomonių sistema - PREMIUM vartotojai gali pridėti nuomones apie didmenininkus ir įvertinti su jais sudarytus sandorius, įskaitant jų patikimumą ir profesionalumo lygį.

Kita labai svarbi PREMIUM paskyros savybė yra galimybė skelbti pasiūlymus Merkandi. Pardavimo galimybės yra prieinamos tiems PREMIUM nariams, kurie su mumis patikrins savo įmones. Patvirtinęs vartotojas gali sudaryti pasiūlymų sąrašą naudodamas intuityvią ir lengvai naudojamą funkciją „Pridėti pasiūlymą“. Kiekvienam pasiūlymui vartotojas taip pat gali įkelti nuotraukas ir failus. Galiausiai kiekvienam pardavėjui suteikiamas profesionalus salonas, kuriame pirkėjai gali peržiūrėti tam tikrą išsamią informaciją apie savo įmonę, įskaitant jo pardavimo skyriaus kontaktinę informaciją.

Visi užsiregistravę Merkandi platformos vartotojai gali tikėtis mūsų specializuotų klientų aptarnavimo biuro darbuotojų profesionalios paramos ir pagalbos. Kiekviena užklausa susijusi su mūsų platforma, techniniais platformos aspektais arba kitais klausimais jaudinančius mūsų klientus gali būti siųsta vienu iš šių komunikacijos kanalų:

  • telefonu
  • Skype
  • el. paštu
  • chat'u

Klientų aptarnavimas yra pasiruošęs bendrauti ir padėti kiekvienoje iš kalbų, kurią galima pasirinkti Merkandi platformoje. Mūsų specialistai dirba nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 9:00 iki 17:00 (CET).

Stengiames kuo trumpesniu laiko tarpu atsakyti į klausimus siųstus el. paštu. Gavę pranešimus po darbo valandų arba laisvadieniais atsakome įprastai per pirmą arba artimiausią darbo dieną.

Atsižvelkite į tai, kad ir mes esame žmonės ir išeiname atostogų. Tokiais atvejais gausite pranešimą, kai darbuotojas atsakingas už aptarnavimą tam tikra kalba vėl sugrįš. Patariame kontaktuotis ir kitomis kalbomis.

Pagal esamas galimybes stengiames susisiekti su klientais kuriems nepavyko prisiskambinti.

Kiekvieną kartą, jeigu atsiranda trikdžiai biuro darbotvarkėje, apie priežastys ir trukmę bus pranešta iš anksto Kontakt popuslapyje kiekviena platformos kalba.

 

 

Kiekvienas Standard plano vartotojas turi galimybę pereiti į PREMIUM planą bet kuriuo abonemento galiojimo laikotarpiu.

Perėjimo į aukštesnio lygio planą (iš Standard į PREMIUM) žingsniai:

  1. Norėdami pereiti į aukštesnio lygio planą, reikia turėti Standard profilį;
  2. prisijunkite prie jo;
  3. vartotojo pagrindinio puslapio įrankių juostoje pasirodys mygtukas “Pakeisti profilio planą kurį reikia paspausti;
  4. pasirodys užsakymo detales kurias reikia patvirtinti;
  5. patvirtinę busite perkelti į mokėjimo popuslapį;
  6. sumokėję pavedimą, profilio planas bus pakeistas į PREMIUM.

Atsiradus sunkumams atliekant mokėjimą, prašome susisiekti su mūsų kliento aptarnavimo biuru, paspaudus nuorodą Kontaktas

Kiekvienas vartotojas gaus PVM sąskaitą faktūrą sumokėjus abonementinį mokestį Merkandi platformoje. Svarbu pabrėžti, kad originali sąskaita faktūra bus aktyvuota tik po to, kai gausime apmokėjimą. Jeigu profilis buvo aktivuotas pagal patvirtinimą, originali sąskaita faktūra atsisiųsti pasirodys tik po 1-2 dienų.

Elektroninės sąskaitos faktūros yra priimamos ir atitinkančios mūsų šalies teises, bet jeigu pageidaujate popierine faktūrą, susisiekite su klientų aptarnavimo biuru ir mes išsiųsime ją nurodytu adresu.

Vieta rezervuota aktyviausiems vartotojams, kurie tikisi daugiau skelbimų ir ieško pačių geriausių skelbimų. Vartotojai čia ras ypatingai parinktus pasiūlymus, kurie negali būti prieinami viešai dėl šių priežasčių:
  • sutartis su gamintoju, kurie draudžia talpinti skelbimus plačiai prieinamus;
  • prekė turi pardavimo apribojime tam tikrose šalyse;
  • prekės kaina negali būti viešai matoma;
  • preke yra su prekės ženklu, todėl tolesnis jos platinimas yra apimtas apribojimais.

Auksčiau išvardyti apribojimai yra nustatomi pačių prekės ženklų, gamintojų arba platintojų ir nėra svarstytini. Prekes apimtos tokiai apribojimais negali būti viešai skelbiamos. Merkandi yra žinoma šį ypatinga didmeninio rinko savybė, todėl nusprendėme patenkinti vartotojų poreikį sukurdami specialią uždarą zoną.

Pirkėjai kurie yra suinteresuoti šio tipo skelbimais gali išpirkti prieigą prie jos Vartotojo įrankių juostoje. Vartotojas turės galimybę peržiūrėti specialius skelbimus pagrindiniame puslapyje ir tam tikrose kategorijose. Prieiga prie specialios zonos galioja 12 mėnesių nuo pirkimo dienos ir yra griežtai susijusi su profilio galiojimo laiku.

Pardavėjas turintis prekę atitinkančią vieną iš auksčiau įvardytų sąlygų gali publikuoti savo skelbimus specialioje zonoje pasirenkant lauką Skelbimas matomas tik išrinktai vartotojų grupei, kurį turi prieigą prie specialios zonos. Vartotojas neturintis prieigos prie specialios zonos gali talpinti joje savo skelbimus.

Speciali zona yra novatoriška funkcija Merkandi platformoje kaip pirkėjams, taip ir pardavėjams. Pirkėjas turi prieigą prie išskirtinių skelbimų, kurie nėra talpinami kitose portaluose, o parduodantys gali pristatyti prekes, kurie yra apimti pardavimo ir platinimo apribojimais ir kontakto su pirkėjais, kurie ieško šio tipo prekių.

Speciali zona yra puikus skelbimų bazės papildymas toms prekėms, kurie dėl pardavimo apribojimų negali būti skelbiami viešai prieinamoms didmeninės prekybos tinklapiuose. 

Komentarus platformoje rašo pirkėjai parduodantiems. Priklausomai nuo jų tipo ir skaičiaus, komentarai gali arba generuoti potencialių klientų pasitikėjimą arba juos atbauginti. Kaip veikia komentarų sistema Merkandi? Žemiau rasite keletą praktinių patarimų.

Kaip veikia komentarai Merkandi?
Kiekvienas pirkėjas turi teisę parašyti vieną komentarą vienam įvykusiam sandoriui, jeigu nuo pardavėjo sąskaitos faktūros išrašymo dienos nepraėjo daugiau kaip 2 mėnesiai. Komentaras gali būti vieno iš trijų tipų – teigiamas, neutralus arba neigiamas. Dviejų pirmų atveju publikavimas vyksta iškart ir didmenininkas gauna pranešimą apie naują komentarą sistemoje išpublikuotą jo profilyje. Neigiamo komentaro atveju – jį gauna mūsų komanda. Jeigu komentaras yra taisyklingai suformuluotas ir patvirtinsime, kad jis yra susijęs su sandoriu, perkeliame jį į publikacijos laukančių komentarų eilės. Kiekvienas didmenininkas nuo šios akimirkos turi 7 dienas ginčui išspręsti su pirkėju. Jeigu per tą laiką pirkėjas pareikš norą komentarą pašalinti – mes jį šaliname ir informuojame abi šalis. Kitu atveju po 7 dienų komentaras bus išpublikuotas ir didmenininkas gauna pranešimą.

Kitas komentarų sistemos elementas yra pardavėjo įvertinimas pagal 4 kategorijas:

  • prekė sutampa su aprašymu
  • kontaktas su parduodančiu
  • užsakymo vykdymo trūkmė
  • siuntimo kaina

Kiekvienoje kategorijoje galima vertinti pagal žvaigždučių sistema, nuo 1 iki 5. Įvertinimų vidurkis yra rodomas parduodančio profilyje.

Ar galiu pašalinti neigiamą komentarą iš mano profilio?
Kiekvienas komentaras gali būti pašalintas tokiu atveju, jeigu pirkėjas praneš mums, kad ginčas buvo išspręstas ir rado su didmenininku sprendimą. Tam tikrais atvejais šaliname komentarus, kai sandoris neįvyksta. Visose kitose situacijoje netarpininkaujame ginčuose dėl komentarų. Kiekvienas pirkėjas turi teisę parašyti neigiamą komentarą didmenininkui, išskyrus nustatytas išimtis, o didmenininkas neturi teisės reikalauti, kad komentaras būtų pašalintas.

Rūpinimasis reputaciją ir neigiamų komentarų vengimas
Neigiami komentarai neabejotinai turi neigiamą įtaką pardavimams ir klientų pasitikėjimui. Dėl šios priežasties rekomenduojame kiekvienam didmenininkui rinkti teigiamus komentarus jau pačią pirmą dieną. Tokios rekomendacijos priežastys yra kelios:

  • tegiaimi komentarai didina pardavėjo patikimumą
  • neigiamo komentaro atveju, teigiami padeda palaikyti gerą reputaciją ir stiprina didmenininko poziciją
  • didelis skaičius teigiamu komentarų generuoja daugiau pardavimų

Kaip paraginti pirkėjus parašyti komentarą?
Neigiamo komentaro atveju raginti nieko nereikia, bet teigiamų patirčių atvejų pirkėjai nėra linkę dalintis savo nuomone. Dėl to patariame keletą mūsų didmenininkų patikrintų būdų gauti teigiamus įvertinimus:

  • nuolaida užsakymui arba kitam užsakymui
  • dovanėlės pridėtos prie užsakymo kaip padėka už komentarą
  • geresnės kokybės prekės pasiūlymas kaip rekompensacija

Ką daryti tokiu atveju, kai pirkėjas parašė nesąžiningą komentarą?
Jeigu dėl kažkurios priežasties komentaras yra nesąžiningas ir Jūs žeidžia, kiekvienas pardavėjas turi galimybę į jį atsakyti. Tokioje situacijoje po komentarų profilyje pasirodys ir atsakymos, kas leis potencialiems pirkėjams pažinti abiejų šalių nuomones dėl sandorio ir leidžia apsiginti nuo nesąžiningų pirkėjų.
Svarbu priminti, kad Merkandi yra platforma veikianti daugelyje kitų kalbų ir šalyse. Nepriklausomai nuo kalbos, kuria komentaras buvo išpublikuotas, mūsų specialistai išvers ją į kitas kalbas. Tokiu būdu didmenininkui gavus teigiamą įvertinimą viena kalba, ji bus matoma ir kitomis kalbomis.
Tas pats procesas vyksta ir su neutraliais ar neigiamais įvertinimais. Rekomenduojame visiems pasinaudoti komentarų sistema siekiant padėkoti didmenininkams už profesionalius sandorius ir apsaugoti juose nuo nesąžiningų kontrahentų. Tiek komentarai, tiek pardavimo įvertinimas duoda teigiamų rezultatų abiem šalims.

Buvau apgautas, ką galiu dar padaryti prieš paliekant neigiamą komentarą?
Dėl to, kad tikriname savo pardavėjus, jų prekių autentiškumą ir leidžiame vartotojams rašyti komentarus žymiai padidiname sandorių vykstančių mūsų platformoje saugumą. Dėja, kartais nutinka taip kad dėl įvairiausių priežasčių šalys nesilaiko užsakymo sąlygų. Tokiu atveju pirmas žingsnis, kurį pirkėjas turi padaryti yra neigiamo komentaro publikacija pardavėjo profilyje – to paprastai užtenka, kas sandoris būtų sėkmingai įvykdytas.

Tuo atveju, jeigu komentaras nepadarė pageidaujamo poveikio, pirkėjas turėtų kreiptis į vietinę policijos nuovadą. Verta su savim turėti dokumentų patvirtinančių visus sandorio etapus komplektą. Daugiau informacijos šiuo klausimu rasite mūsų vadove apie geras praktikas vykdant sandorį.

Turint omenyje faktą, kad netarpininkaujame sandoriose tarp vartotojų, imtis veiksmų kurie padės pusės turintys padėti išspręsti ginčą galime tik tuomet, kai gausime patvirtinimą apie pateiktą pareiškimą policijai, kurio turite paprašyti duodant parodymus.

Taip, privatūs asmenys gali sukurti naują profilį Merkandi platformoje. Svarbu pažymėti, kad nedidelė mūsų didmenininkų dalis parduoda prekes išskirtinai įmonėms. Tačiau ketinant pardavinėti Merkandi platformoje reikia turėti aktyvią ekonominę veiklą.
Prieš skelbimų publikaciją, kiekvienas didmeninikas praeina tikrinimo procesą. Toks patikrinimas didina Jūsų saugumą sandorio sudarymo metu. Papildomai tikriname pasiūlymus su prekės ženklais siekiant patikrinti tokių prekių autentiškumą ir kilmę.

Pasaulis siekia kuo platesnio skaitmeninimo. Su tokia pažanga pasirodo ir daugiau grėsmių. Populiariausias jų yra Phishing.

Kas yra Phishing?
Phishing, arba duomenų vagystė, tai bandymas išvilioti duomenis, kai nusikaltelis dedasi kita įmone, įstaiga arba kitu asmeniu. Štai keletas tokio išviliojimo pavyzdžių:

  • Prisijungimo duomenų išviliojimas naudojant netikrą puslapį – nusikaltėliai sukuria identišką vitrino kopiją, bet kitu adresu. Tada išsiunčia el.laišką kuriuose prisistato kaip suinteresuotas klientas arba pati įmonė prašanti prisijungi arba peržiūrėti konkretu pasiūlymą. Tokiais atvejais reikia būti budriems. Lengviausias būdas išvengti tokių situacijų yra pažiūrėti į adreso juostą prisijungimo metu. Jeigu jis yra kitoks nei merkandi.pl arba viena iš merkandi domenų, reikia atsisakyti prisijungimo, įeiti į Merkandi puslapį ir pranešti apie situaciją kliento aptarnavimo biurui. Svarbu pabrėžti, kad nusikaltėliai griebiasi visokiausių triukų norėdami supanašėti su originalia domena. Pavyzdžiui: Merkondi.pl ar merkandi.pl.domenospavadinimas.com. Pirmu atveju matome klaidą pavadinime kurią lengva praleisti, antru atveju matome subdomeną, kuri yra identiška Merkandi domenai, bet ją nėra.
  • Duomenų išviliojimas elektroniniu paštu – nusikaltėliai siunčia laišką į domeną panašią į įmonės ir reikalauja prisijungimo slaptažodžio, dokumentų siuntimo ir pan.. tuo pačiu siunčiant pranešimų šablonus, kuriuos iš tikrujų tinklapis naudoja ir kliento aptarnavimo skyriaus darbuotojų. Prieš atsakydami į laišką prašančio pateikti jautrius duomenys, visada tikrinkite kas yra laiško siuntėjas – visi mūsų darbuotojai naudojasi tik Merkandi domenos adresais – [email protected].

Tai tik du populiariausių užpuolimų pavyzdžiai. Jų yra žymiai daugiau, o kiekvienas jų gali turėti savo rūšys, kurie priklauso tik nuo gudrumo ir nusikaltėlių išradingumo.

Dėl augančios grėsmės nusprendėme panaudoti proaktyvu sprendimą – dviejų dalių prisijungimą prie profilio. Mėgindami prisijungti, įvedę prisijungimo duomenis turėsite įvesti aktyvacijos kodą, kuris bus išsiųstas į Jūsų elektroninio pašto dežutę. Tokiu būdu net ir praradę prisijungimo duomenys, nusikaltėlis negalės prisijungti prie Jūsų profilio.

Ar tai yra iš tikrųjų būtina? Daug žmonių yra susidarę klaidingą nuomonę, kad nusikaltėliai nesusidomės jų profiliu.

  1. Taip nėra dėl dviejų priežasčių: Jeigu esate pardavėjas, Jūsų profilyje gali būti jautrių duomenų, tokių kaip sandorių ar klientų duomenų. Tie duomenys gali būti nusikaltėlių naudojami ketinant pasiruošti tolesniam puolimui ar šantažui. Reikia turėti omenyje, kad pagal galiojančias RODO įstatymus kiekvienas verslininkas privalo apsaugoti tokius duomenys kuo geriausiu įmanomu būdu.
  2. Jūsų profilis gali būti panaudotas koordinuotam kitų asmenų užpuolimui. Iš Jūsų profilio Jūsų vardu siųsti duomenys ir pranešimus Jūsų klientams, publikuoti pasiūlymus ir prašyti kad būtų padaryti pervedimai už užsakymus į nusikalstamos grupės sąskaitą. Nors tai ne Jūs apgaunate žmones, Jūsų įmonės įvaizdis nukenčia ir gali privesti prie teisiamosios atsakomybės, nes iki to laiko kol visos aplinkybės bus išaiškintos, tai Jūs esate asmuo kuris išviliojo klientų pinigus.

Pavogti asmeniniai duomenys – Ką daryti?
Nedelsiant praneškit apie vagystę Merkandi klientų aptarnavimo biurui, pakeiskite savo profilio slaptažodį ir įsitikinkite, kad Jūsų profilio nustatymuose niekas nepakeitė Jūsų el. pašto adreso (e-mail). Jeigu naudojates Merkandi slaptažodžiu prisijungiant kitose vietose, pakeiskit juos ir ten.

Pastaba
Dviejų dalių prisijungimas neapsaugo, tai tik papildomas saugumo sluoksnis, kuris padidina Jūsų saugumą, bet negarantuoja 100 proc. saugumo. Tai reiškia, kad įsibrovimas į Jūsų profilį su pavogtų duomenų pagalba yra sunkesnis, bet tam yra naudojamas duomenų vagystės būdas kuris išvilioja ir patvirtinimo kodą, todėl reikia tikrinti vitrinas prie kurių prisijungiate.

Merkandi komanda nenustojamai tobulina duomenų ir vartotojų profilių saugumą įvedant naujas funkcijas.

Gera verslo praktika, ypač pardavėjams yra savo prekių siūlymas aukščiausiame lygyje. Klaida, kuri dažniausiai pasitaiko didmeninės prekybos srityje yra pirkėjų/pardavėjų pranešimų nepaisymas.
Merkandi yra tarptautinė platforma, kurioje kreipiame ypatingą dėmesį į korektišką kontaktą ir verslo santykius tarp vartotojų.
Norėdami užtiktinti aukštą aptarnavimo lygį, kreipiame dėmesį į atsakymų į pranešimus rodiklius ir statistiką. Dėl to galite gauti pranešimus informuojančius apie tai, kad turite neperskaitytų žinučių.

Kodėl taip darome?

  • Norėdami pranešti Jums apie neperskaitytus pranešimus – kartais taip nutinka, kad pranešimai atsiranda spam'e, yra praleidžiami ir Jus to nepastebesite. Rūpinames tuo, kad joks pranešimas neliktu nepastebetas.
  • Siekiant mokyti Jus tinkamos verslo praktikos – daug žmonių nesuvokia, kad atsakymo nebuvimas gali turėti neigiamų pasėkmių jų verslui. Stengiames paaiškinti, kodėl atsakinėjimas į pranešimus yra toks svarbus.
  • Padidinti Jūsų pardavimus – jeigu šiandien neatsakysite vartotojui, po savaites jis jau gali būti nesuinteresuotas Jūsu skelbimu.

Kodėl tai yra svarbu?
Įsivaizduokite, kad turite nuosavą parduotuvę. Įeina Klientas ir užduoda klausimą. Kiek kartų susidurėte su tokia situacija, kur pardavėjas apsimeta, kad nemato kliento?
Mes su tokia situacija nesusidurėme, tai kodėl internetinėje prekyboje turėtu būti kitaip? Kaip jau minėjome anksčiau, jeigu šiandien klientas negaus atsakymo, tai kitą kartą gali išvis neparašyti. Todėl geriau yra atsakyti „Nesu suinteresuotas“, „Ačiū, ne“ ir t.t.. negu visai neatrašyti. Tokia trumpa žinutė neužims daug laiko bet ir neatgrasys naujų klientų taip, kaip joks atsakymas.

Ar galime reikalauti atsakymo?
Ne, nes siekiame didinti atsakymų koeficientą tarp vartotojų. Negalime priversti Jus atsakyti, bet visada susisieksime su Jumis pranešimo be atsakymo atveju. Jeigu negausime Jūsu atsakymo, toliau raginsime kontaktą. Jeigu dviejų savaičių laikotarpyje negausime jokio atsakymo, pasiliekame teisę išjungti pardavėjo funkciją Jūsų profilyje.

Pavojai tinkle tampa vis dažniau aptinkamu reiškinių, o asmenys išviliojantys duomenys tampa vis gudresni. Vis dėlto galite padidinti savo saugumą tinkle, jeigu nepamiršite keletą šių pagrindinių taisyklių:

  • Merkandi niekada neprašo, kad pateiktumete slapžodį į Jūsų profilį, nei jokio kito prisijungimo prie el. pašto slaptažodžio bei prie jokių kitų paslaugų;
  • Įsitikinkite, kad prisijungiate prie merkandi domenos (merkandi.com, merkandi.de, merkandi,fr) ir kad prisijungimo puslapis yra saugomas sertifikato;
  • Visada patikrinkite, ar gautas pranešimas buvo išsiųstas iš merkandi domenos ( merkandi.com, merkandi.de, merkandi,fr, ir t.t.). Niekada nesiunčiam pranešimų iš kitų adresų;
  • Iškylus abejonėms dėl gauto pranešimo autentiškumo prašome nedelsiant susisiekti su mūsų Klientų Aptarnavimo Biuru. Jeigu yra tokia galimybė, prašome išsiųsti mums gautą pranešimą šiuo adresu: [email protected] siekiant ją patikrinti.
  • Jeigu tapote phishing'o auka, nedelsiant praneškite apie tai mūsų komandai.

Kas yra phishing'as ir kaip tai veikia?
Phishing'as tai bandymas išvilioti duomenys, kuriuose nusikaltelis dedasi kita įmone arba kitu asmeniu. Tokiose situacijos žinutese yra pranešama apie užblokuotą profilį, kai kurių funkcijų išjungimą, neapmokėtus užsakymus ir t.t.. ir nuorodą konkrečiam veiksmui įvykdyti. Ši nuoroda dažniausiai nuveda prie puslapio kuris atrodo kaip originalas bet tikrovėje yra tik jo kopija kitu adresu. Toks puslapis reikalauja, kad prisijungtumete tuo pačiu išviliodamas Jūsų duomenys. Žemiau pateikiame pavyzdį:

Kaip to išvengti?
Patikrinkite domeną. Jeigu domena skiriasi nuo kitų merkandi domenų ( merkandi.com, merkandi.de, merkandi,fr ir t.t.), neprisijunkite! Patikrinkite, ar prisijungimas yra šifruotas – kairėje adreso pusėje turėtumete matyti spynos simbolį su svarbiu sertifikatu. Jeigu Jūsų naršyklė informuoja Jus, kad puslapis nėra saugomas – neprisijunkite!

Pateikiau savo prisijungimo duomenys netikrame puslapyje, ką dabar daryti?
Nedelsiant susisiekite su mūsų Klientų Aptarnavimo Biuru. Tuo pačiu rekomenduojami šiuos veiksmus:

  • Pakeiskite slaptažodį Merkandi profilyje.
  • Tuo atveju, jeigu naudojates tuo pačiu slaptažodžiu kitose tinklapiuose ir platformose, pakeiskite jį.
  • Atsijunkite iš kitų puslapių.

A lehető legszélesebb körű elérés és a potenciális vásárlók számának biztosítása érdekében a Merkandi oldalon közzétett összes ajánlat automatikusan lefordításra kerül. A működés elve egyszerű - az ajánlat közzétételekor az eladó kitölti azt a nyelvet, amelyen képes megtenni, míg az összes többi nyelv esetében a fordítások 24 órán belül automatikusan elkészülnek.

 

Az automatikus fordítások kikapcsolása

Bevezettük ezt a funkciót a felhasználók számos kérése és kérdése miatt. Ezért, ha Ön a Merkandi eladója, és bármilyen okból nem akarja, hogy ajánlatát automatikusan más nyelveken tegyék közzé, akkor forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az automatikus fordítás kikapcsolásához. Ha azonban csak egy ajánlatra vonatkozik, akkor csak annyit kell tennie, hogy kiválasztja a szerkesztési mezőt az ajánlatok listájában, és eltávolítja a címet, leírást és címkéket a törölni kívánt nyelvről. A módosítások mentése után az automatikus fordítás törlődik.

 

Az ajánlatok automatikus fordításának előnyei

Az idő előrehaladtával a kereskedés könnyebbé válik. A más országokkal folytatott kereskedelem, különösen az Európai Unión belül, rendkívül egyszerűvé vált. Ezért annak érdekében, hogy találkozzunk olyan vevőkkel, akik termékeket keresnek származási országuktól függetlenül, és támogatni akarják az új piacokat kereső eladókat, létrehoztuk az ajánlatok automatikus fordításának funkcionalitását. Az ajánlatokat olyan eszközök segítségével fordítják le, mint a Google Translate, a Yandex és a DeepL, hogy a legjobb minőséget és eredményeket biztosítsák.

Ar tau reikia pagalbos?

Užsiprenumeruokite NEMOKAMĄ naujienlaiškį – gaukite naujausią informaciją!

Nepraleiskite kasdienės informacijos apie naujus produktus ir naujienas „Merkandi“. Norėdami pradėti, registracijos metu gaukite nuolaidos kodą.